Online hírnév: Miért ennyire fontos az egészségügyben?

Miért felbecsülhetetlen értékű az orvosok online hírneve?

A szájról szájra terjedő orvosi ajánlásokat felváltotta az internetes böngészés. Ahelyett, hogy megbízható szomszédot vagy családi barátokat kérdeznének, a felhasználók most online keresik a betegek visszajelzéseit, beleértve a közösségi médiát és az online véleményeket. Valójában a fogyasztók 72 százaléka olvassa el az online értékeléseket és véleményeket, amikor új egészségügyi szolgáltatót fontolgat, és ugyanennyi százalékuk inkább az öt csillagból négyet vagy annál magasabbra értékelt szolgáltatókat választják. Ezért olyan fontos, hogy az orvosok hírnévkezelési stratégiái magukban foglalják az online felülvizsgálati oldalak - különösen a negatív betegértékelések - és a közösségi média rendszeres nyomon követését. 
Miért felbecsülhetetlen értékű az orvosok online hírneve?

Optimalizáld webhelyed az erős online jelenlét érdekében 

Az orvosok weboldalai gyakran az első benyomást keltik arról, hogy a betegek egy gyakorlatról rendelkeznek. Ahogy a betegek megnézik webhelyed, megismerik orvosi praxisod - és csak egy másodperced van arra, hogy jó benyomást kelts.  Webhelyednek letisztult, modern megjelenésűnek kell lennie. Fontos annak biztosítása is, hogy a webhely könnyen navigálható és használható legyen, különösen mobileszközön. 
 A tartalomnak relevánsnak és betegközpontúnak kell lennie, ami azt jelenti, hogy a tartalom a betegpopuláció speciális igényeire irányul. A barátságos és megnyugtató nyelvezet megnyugtatja a leendő betegeket. 
De ahhoz, hogy a betegek megtalálják webhelyed, keresőoptimalizálással (SEO) is foglalkoznod kell. A SEO a digitális marketing speciális területe, ezért érdemes szakértő tanácsadót választanod, aki segít a webhely optimalizálásában, hogy segítsen a keresési oldalak elején megjelenni. 
Ha ez nem lehetséges a praxisodnál, akkor áttekintheted tartalmaid, hogy szerepelnek-e benne olyan kifejezések, amelyekre potenciális pácienseid esetleg keresnek, és ezeket a kifejezéseket belefoglalhatod a weboldal tartalmaiba. Néhány kulcsszó, amit mindenképp alkalmazz, azok a földrajzi helyek, amelyeket a praxis kiszolgál, valamint az általad adott betegpopulációknak nyújtott szolgáltatások. Használj konkrét kulcsszavakat, például a " nőgyógyászat Békéscsaba" , hogy megjelenj  a keresési eredmények  között  a célközönség számára. 

Online platformok, amelyeket a hírnevének kezeléséhez használnod kell

 A meglévő betegek is olyan szolgáltatót szeretnének, amelyben úgy érzik, hogy megbízhatnak és ajánlhatnak másoknak. Ezért olyan fontos az orvosok online hírnevének kezelése mind a betegek vonzása, mind megtartása szempontjából. A legjobb gyakorlat, ha minden értékelés – pozitív betegértékelésekkel és negatív megjegyzésekkel egyaránt – gyors és jól kidolgozott választ kap. 
Valójában a felhasználók 65 százaléka szerint elengedhetetlen, hogy a szolgáltatók nyilvánosan válaszoljanak a betegek visszajelzéseire. A betegek véleményeire való válaszadás növelheti a márka ismertségét, és pozitívan befolyásolhatja a betegeket a szolgáltató kiválasztásakor. 
Azért is fontos létrehoznod Google Cégprofilt, mert enélkül gyakorlatilag láthatatlan vagy azoknak a betegeknek, akik időpontot szeretnének egyeztetni. 
Valójában a Google szerint a felhasználók: 
  • 2,7-szer nagyobb valószínűséggel tekintenek egy vállalkozást jó hírűnek, ha teljes cégprofilt találnak a Google Keresőben és a Térképen. 
  • 70%-kal nagyobb valószínűséggel keresik fel, és 50%-kal nagyobb valószínűséggel fontolgatják, hogy a teljes cégprofillal rendelkező vállalkozásoktól vásároljanak.

Online hírnév növelése érdekében kérd meg jelenlegi pácienseid, hogy tegyenek közzé online véleményeket szolgáltatásaidról olyan webhelyeken, mint a Google vagy a Facebook. A betegek nemcsak minőségi értékeléseket keresnek, hanem mennyiséget is. Érdekes módon az emberek hajlamosak a mennyiség előnyben részesítésére, mert több értékelés nagyobb mintavételt és "több szavazatot" jelez, így a fogyasztók hajlamosak jobban bízni ezekben a vállalkozásokban.
A pozitív online értékelések új betegeket vonzanak és növelik a betegek lojalitását; A felülvizsgálatok száma azonban a betegek számára is hatással van a döntéshozatal során. 
Ezenkívül a PR-kampányok, például sajtóközlemények, bejelentések, valamint a webhelyeden és a közösségi oldalakon található pozitív vélemények növelhetik online hírnevet a jelenlegi és leendő betegek szemében. 

Összefoglaló: Az orvosok hírnevének kezelése 

A szolgáltatók korábban a biztosítótársaságok vagy más szolgáltatók beutalóira támaszkodtak, de most a betegek egyre inkább a személyes eszközeikhez fordulnak, hogy önállóan találjanak orvosokat. Online hírnév felbecsülhetetlen értékű eszköz az új betegek megnyeréséhez. 
 A betegek megbízható szolgáltatókat keresnek. Az átfogó online hírnévkezelés, beleértve a webhelyet, a közösségi médiát és a Google-véleményeket, bizalmat ad a pácienseknek, amire szükségük van döntéshozataluk során.

 Online hírnevének kezelése

A Marketing Professzorok egészségügyi online marketing ügynöksége tisztában van az online hírnévkezelés fontosságával, mind az erős online jelenlét kiépítésével. Nem csak a weboldalad tárolásában és felépítésében tudunk segíteni, hanem tartalommarketing szakembereink megtervezik azokat a tartalmakat , amelyek építik márkádat és segítenek bevonzani a betegeket. 
SEO és PPC szolgáltatásokat is nyújtunk annak biztosítása érdekében, hogy webhelyed erős online jelenléttel rendelkezzen, amely segít megtartani és vonzani a betegeket. Célunk, hogy segítsünk elérni üzleti céljaid – és mindez az erős online hírnévvel kezdődik. 
Kérd ajánlatunkat most!
 
További bejegyzések