Miért felbecsülhetetlen értékű az orvosok online hírneve?
Optimalizáld webhelyed az erős online jelenlét érdekében
Az orvosok weboldalai gyakran az első benyomást keltik arról, hogy a betegek egy gyakorlatról rendelkeznek. Ahogy a betegek megnézik webhelyed, megismerik orvosi praxisod - és csak egy másodperced van arra, hogy jó benyomást kelts. Webhelyednek letisztult, modern megjelenésűnek kell lennie. Fontos annak biztosítása is, hogy a webhely könnyen navigálható és használható legyen, különösen mobileszközön.A tartalomnak relevánsnak és betegközpontúnak kell lennie, ami azt jelenti, hogy a tartalom a betegpopuláció speciális igényeire irányul. A barátságos és megnyugtató nyelvezet megnyugtatja a leendő betegeket.
De ahhoz, hogy a betegek megtalálják webhelyed, keresőoptimalizálással (SEO) is foglalkoznod kell. A SEO a digitális marketing speciális területe, ezért érdemes szakértő tanácsadót választanod, aki segít a webhely optimalizálásában, hogy segítsen a keresési oldalak elején megjelenni.
Ha ez nem lehetséges a praxisodnál, akkor áttekintheted tartalmaid, hogy szerepelnek-e benne olyan kifejezések, amelyekre potenciális pácienseid esetleg keresnek, és ezeket a kifejezéseket belefoglalhatod a weboldal tartalmaiba. Néhány kulcsszó, amit mindenképp alkalmazz, azok a földrajzi helyek, amelyeket a praxis kiszolgál, valamint az általad adott betegpopulációknak nyújtott szolgáltatások. Használj konkrét kulcsszavakat, például a " nőgyógyászat Békéscsaba" , hogy megjelenj a keresési eredmények között a célközönség számára.
Online platformok, amelyeket a hírnevének kezeléséhez használnod kell
A meglévő betegek is olyan szolgáltatót szeretnének, amelyben úgy érzik, hogy megbízhatnak és ajánlhatnak másoknak. Ezért olyan fontos az orvosok online hírnevének kezelése mind a betegek vonzása, mind megtartása szempontjából. A legjobb gyakorlat, ha minden értékelés – pozitív betegértékelésekkel és negatív megjegyzésekkel egyaránt – gyors és jól kidolgozott választ kap.Valójában a felhasználók 65 százaléka szerint elengedhetetlen, hogy a szolgáltatók nyilvánosan válaszoljanak a betegek visszajelzéseire. A betegek véleményeire való válaszadás növelheti a márka ismertségét, és pozitívan befolyásolhatja a betegeket a szolgáltató kiválasztásakor.
Azért is fontos létrehoznod Google Cégprofilt, mert enélkül gyakorlatilag láthatatlan vagy azoknak a betegeknek, akik időpontot szeretnének egyeztetni.
Valójában a Google szerint a felhasználók:
- 2,7-szer nagyobb valószínűséggel tekintenek egy vállalkozást jó hírűnek, ha teljes cégprofilt találnak a Google Keresőben és a Térképen.
- 70%-kal nagyobb valószínűséggel keresik fel, és 50%-kal nagyobb valószínűséggel fontolgatják, hogy a teljes cégprofillal rendelkező vállalkozásoktól vásároljanak.
Online hírnév növelése érdekében kérd meg jelenlegi pácienseid, hogy tegyenek közzé online véleményeket szolgáltatásaidról olyan webhelyeken, mint a Google vagy a Facebook. A betegek nemcsak minőségi értékeléseket keresnek, hanem mennyiséget is. Érdekes módon az emberek hajlamosak a mennyiség előnyben részesítésére, mert több értékelés nagyobb mintavételt és "több szavazatot" jelez, így a fogyasztók hajlamosak jobban bízni ezekben a vállalkozásokban.
A pozitív online értékelések új betegeket vonzanak és növelik a betegek lojalitását; A felülvizsgálatok száma azonban a betegek számára is hatással van a döntéshozatal során.
Ezenkívül a PR-kampányok, például sajtóközlemények, bejelentések, valamint a webhelyeden és a közösségi oldalakon található pozitív vélemények növelhetik online hírnevet a jelenlegi és leendő betegek szemében.
Összefoglaló: Az orvosok hírnevének kezelése
A szolgáltatók korábban a biztosítótársaságok vagy más szolgáltatók beutalóira támaszkodtak, de most a betegek egyre inkább a személyes eszközeikhez fordulnak, hogy önállóan találjanak orvosokat. Online hírnév felbecsülhetetlen értékű eszköz az új betegek megnyeréséhez.A betegek megbízható szolgáltatókat keresnek. Az átfogó online hírnévkezelés, beleértve a webhelyet, a közösségi médiát és a Google-véleményeket, bizalmat ad a pácienseknek, amire szükségük van döntéshozataluk során.
Online hírnevének kezelése
A Marketing Professzorok egészségügyi online marketing ügynöksége tisztában van az online hírnévkezelés fontosságával, mind az erős online jelenlét kiépítésével. Nem csak a weboldalad tárolásában és felépítésében tudunk segíteni, hanem tartalommarketing szakembereink megtervezik azokat a tartalmakat , amelyek építik márkádat és segítenek bevonzani a betegeket.SEO és PPC szolgáltatásokat is nyújtunk annak biztosítása érdekében, hogy webhelyed erős online jelenléttel rendelkezzen, amely segít megtartani és vonzani a betegeket. Célunk, hogy segítsünk elérni üzleti céljaid – és mindez az erős online hírnévvel kezdődik.
Kérd ajánlatunkat most!