szempontok orvosi weblapkészítéshez; legfőbb szempontok orvosi weblapkészítéshez; orvosi weblapkészítés praxisoknak; orvosi weblapkészítés orvosoknak; orvosi weblapkészítés szakorvosoknak; orvosi weblapkészítés kezdőknek

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
Főoldal > Az orvosi weblapkészítés legfőbb szempontjai, hogy a legtöbbet hozd ki praxisodból

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

Az orvosi weblapkészítés legfőbb szempontjai, hogy a legtöbbet hozd ki praxisodból


2022/10/03
Juhász Nóra Szederke

Úgy tűnik, az internet a legjobb hely, amikor valakinek szüksége van egy bizonyos egészségügyi szolgáltatóra. Ez azt jelenti, hogy az orvosi weblapkészítés során figyelembe kell venni rengeteg olyan szempontot, amellyel weboldalad intelligens, segítőkész és jó minőségű lesz. Ne feledd, mindig próbáld meg a páciens szemszögéből nézni weboldalad, és fontold meg, mit tartasz fontosnak, és milyen információkra van szükséged a megalapozott döntés meghozatalához és időpont egyeztetéséhez.

orvosi weblapkészítési tippek

Minden, amit orvosi weblapkészítés során érdemes figyelembe venni:

  • A weboldal gyorssasága, mind mobil eszközön, mind számítógépen
  • Az információk könnyen értelmezhető legyen, ne latin szakkifejezéseket használj, mert azt orvos társaidon kívül más nem fogja megérteni
  • A fényképek jó minőségűek és professzionálisak legyenek
  • Az orvosi weblapkészítés során megtervezett navigáció egyszerű és egyértelmű legyen és az időpontfoglalási lehetőség egyértelmű cselekvésre hívja fel a figyelmet
  • Az orvosi weblapkészítés után a láthatóság érdekében a legjobb SEO gyakorlatokat és struktúrákat alkalmazd
  • Az orvosi weblapkészítés során törekedj az interaktív megjelenésre és tartalomra - tedd interaktívvá webhelyedet videókkal
  • Használd a közösségi médiát és osztd meg értékes blogtartalmaidat
  • Tedd könnyen navigálhatóvá webhelyét

 

Az orvosi weblapkészítés során fontos a márka üzenet meghatározása

Egy új egészségügyi szolgáltató kiválasztásakor a betegeknek bőven van választási lehetősége, ezért telített a verseny és fontos, hogy ne hagyj lehetőséget a tovább kattintásra. Orvosi weblapkészítés után a kész weblapnak tartalmaznia kell és egyértelműen közölnie a kínált szolgáltatásokat és azt, hogy mi különbözteti meg a te praxisos a versenytársaktól. Az egyszerűség a kulcsa a szilárd márkaüzenet kialakításának. Találd meg a módját, hogy röviden és tömören elmondd történeted, amely elmagyarázza, hogyan lehet az pozitív hatással az életükre. Egy orvosi weblapkészítésekor minden elemet – logót, színsémát, képeket, szlogeneket, speciális funkciókat stb. – figyelembe kell venni összekapcsolni, hogy ezeken keresztül közvetíteni tudd a márka üzenetét. Ezek a funkciók és márkaüzeneted kommunikálja a potenciális páciensek felé, hogy mit is képvisel praxisod.



Ha szeretnél egy professzionális és egyedülálló orvosi weboldalt tele a legfontosabb szempontok megvalósulásával, mit tudunk segíteni: Orvosi weblapkészítés

 

Pontosan közöld elképzeléseid az orvosi weblapkészítéssel megbízott tervezőnek

Az orvosi weblapkészítés közben annak kialakításának minősége közvetlenül befolyásolja a páciensek új véleményét a praxisodról. Következésképpen egy webdesigner csiszolására lehet szükséged ahhoz, hogy az orvosi weblapkészítés után weboldalad professzionálisan nézzen ki. Fontos, hogy ha vannak elképzeléseid az orvosi weblapkészítéssel kapcsolatban ne tartsd magadban szánj időt arra, hogy pontosan és érthetően megfogalmazd, azt, hogy a végeredmény valóban olyan legyen amilyet szeretnél. Nem baj, ha nem értesz hozzá erre vannak a szakemberek.

 

Orvosi weblapkészítés során kiemelt lehetőségek

Lehet, hogy ez egy egyszerű dolognak tűnik, de meg kell értened célközönséged, potenciális betegbázisod, és pontosan meg kell értened azt is, hogy milyen szolgáltatások iránt érdeklődnek leginkább. Nincs szükség arra, hogy minden kezelést vagy szolgáltatást a kezdőlapon megjeleníts, hiszen a cél az mindig az, hogy minél több időt töltsenek a weboldaladon. Az aktív gyakorlati hírlevél fenomenális módja annak, hogy folyamatos kapcsolattartást tarts a jelenlegi, korábbi és potenciális betegekkel. Terjesztheted új blogbejegyzéseid, közzé teheted a legújabb különlegességeket vagy promóciókat, és emlékeztetheted a korábbi betegeket, hogy jöjjenek el kontrolra. Amennyiben ezt figyelembe veszed, mint szempontot az orvosi weblapkészítésed során, az e-mail marketinget már el is kezdted. Ez az egyik leg költséghatékonyabb marketingstratégia lehet számodra és az egyik legpraktikusabb is.

Ajánlatkérés

Magánorvosi praxisod, patikád, egészségügyi rendelőd van, úgy érzed, a csúcsidőszakokon kívül még elférne jó pár páciens?


*egy éves megrendelés esetén





Weboldalkészítés



Legfrissebb cikkek


Fogászati marketing tippek a pácienskör bővítéséhez
A marketing olyan, mint az ember foga – ha elhanyagolod, akkor csak később érzed majd a fájdalmat. Épp úgy, ahogy a helytelenül végzett fogmosás szuvasodáshoz vezet, a hanyag marketing sem biztosít majd elegendő pácienst egy praxis fenntartásához. Hogyan szerezhetsz tehát több ügyfelet praxisod számára? Az alábbiakban ehhez olvashatsz néhány hasznos tanácsot.  
A páciens megtartás hatékony módszerei
Ha ezt a cikket olvasod, akkor valószínűleg neked is problémáid adódtak a páciens megtartással. Egy praxis tulajdonosaként minden bizonnyal kellemetlen azt látni, hogy pácienseid szép lassan elhagyják praxisodat, és más egészségügyi szolgáltatókhoz fordulnak segítségért. Az új páciensek megszerzése jóval költségesebb, mint a meglévők megőrzése, ezért olyan fontos a páciensmegtartással is foglalkozni egészségügyi stratégiád részeként.  
A leghatékonyabb orvos marketing tippek praxisod népszerűsítéséhez
Egy olyan orvosi praxis, amelyről senki sem tud, nem egy orvos álma. Sokan azt feltételezik, hogy pusztán egy orvosi rendelő megnyitása elegendő lehet ahhoz, hogy a betegek a küszöbön álljanak és epekedve várják míg sorra kerülnek egy kezelésre. Sajnos ez nem így működik. A jó üzlet biztosítása érdekében az orvos marketing elengedhetetlen „kezdőtőkéje” annak, hogy pácienseket szerezhess. Ki kell alakítani egy online jelenlétet, amelyen keresztül megtalálhatják praxisod.
Hírek, szakmai cikkek az egészségügyi marketing világából

Minden, amit az egészségügyi online marketingről orvosként tudnod kell. Hírek, cikkek, érdekességek praxisod fellendítéséért. Szerezz még több pácienst, értékesítsd a magasabb árkategóriákú kezeléseidet, támogasd mindezt hatékony online marketing kommunikációval!

Közösségi média marketing orvosoknak

Az egészségügyi online marketing egyik legfontosabb területe, hiszen praxisod brandépítéséhez elengedhetetlen az aktív és biztos közösségi média jelenlét. Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube, TikTok marketing orvosoknak.

Gyakorlatban hasznosítható online marketing tanácsok

Nem az a kérdés, hogy orvosként szükséged van-e online marketingre, hanem az, hogy abból hogyan hozhatod ki a legtöbbet. Cikkeinkkel gyakorlatban is hasznosítható online marketing tanácsokat nyújtunk!

A páciensek véleményei, avagy reputációmenedzsment

Bizonyára te is tudod, milyen nagy mértékben befolyásolja pácienseid számát a rólad online fellelhető vélemények. Cikkeink segítségével javíthatsz reputációdon, növelheted a beléd vetett bizalmat!

Kitekintő

Érdekes cikkek, hírek a nagyvilágból és belföldről. Szakmai újdonságok, online marketing stratégia, keresőoptimalizálás, tartalommarketing, brandépítés, fizetett hirdetések, közösségi média marketing, és még sok más.