5 tipp az egészségügyi marketing stratégiához kezdőknek; 5 tipp az egészségügyi marketing stratégia tökéletesítéséhez; 5 tipp az egészségügyi marketing stratégia eredményességéhez

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
Főoldal > 5 tipp, hogy egészségügyi marketing stratégiád jobb legyen

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

5 tipp, hogy egészségügyi marketing stratégiád jobb legyen


2022/06/23
Juhász Nóra Szederke

A szaktudás ma már sajnos nem mindig elég, az online tér adta lehetőségek miatt meg kell győznünk az embereket miért is mi vagyunk a lejobb választás. Íme 5 tipp, az égészségügyi marketing stratégiádhoz, hogy te legyél a legjobb választás.

5 tipp hogy jobb legyen az egészségügyi marketing stratégiád

Eredményes és profi weblap

Mindennek az alap köve a weblap, így az egészségügyi marketing stratégiát tekintve sem lehet szó nélkül hagyni a weboldalt. Fontos annak jól működése, gyorsasága, jól legyen felépítve, ha adott esetben több látogatója van oldalunknak ne fagyjon le. Mindig legyen naprakész az információk és a modernizált világ okozta eszközök és kezelési technikák fejlesztéseinek ismertetésével. Egy egészségügyi marketing stratégiában is fontos szerepet tölt be, mint minden másban is a SEO.Bombázzuk tartalmakkal az embereket. Az orvoslás terén sosincs unalom, mindig vannak változások, változtatások, újítások és érdekességek. Mindenki szeretne mindent megtudni milyen tünet milyen betegség jele stb. Ne hagyjuk, hogy a Google „segítse” az embereket a gyógyulásban legyünk azok mi a Google segítségével.

Egészségügyi marketing stratégia- A közösségi média szerepe

Bátran lehet azt mondani, hogy a közösségi média kezdi átvenni az uralmat minden felett. Mindenki ott éli az életét, ami nincs oda feltöltve, akár egy kép vagy egy napi történethez az meg sem történt. Engedjünk hát utat ennek építsük fel a saját közösségi média platformunkat. Csináljuk Q&A-t, kérdezz feleleket, ezzel is közvetlenebb viszonyt kialakítani a pácienssel vagy esélyt adva az anonim kérdésekre ezzel bizalmat szavazva. Minden szívesebben megy egy modern orvoshoz, aki mindig napra kész az orvosi teendőit illetően és tágabb látókörrel rendelkezik. Add az arcod a tevékenységhez.



Keresőoptimalizálás szerepe

Ahhoz, hogy te legyél, akit választanak elengedhetetlen kellék a SEO vagy más néven a keresőoptimalizálás. Igen még az egészségügyi marketing stratégiában is fontos a SEO, mint ahogyan mindenben, hiszen ez egy akkora löketet ad amit a végén nem bánsz meg. Fontos, hogy mindenhol is ott legyél, nem elég a közösségi média oldalakon. A Google a barátod és mindig segít csak egy kis löket kell neki és ez így is lesz. Ennek segítségével a területednek megfelelő kulcsszavak keresésével a praxisod lehet az első öt találat, sőt akár az első is, amit feldob a felhasználók számára.

Légy hű az arculatodhoz

Ne másold a konkurenciát még csak ne is próbál hasonlítani rá, légy egyedi. Az egészségügyi marketing stratégia ne a semmiért legyen célunk legyen egyedi és a csúcsig meg se álljunk. Szárnyaljunk túl mindenkit beleértve önmagunkat. Ne az legyen a cél, hogy másokat miért választottak és ugyan azért biztosan engem is fognak, hanem hogy Téged miért? – mert egyedi vagy.

Ismerjünk meg mindenkit a Google Analyticsel

Fontos a célcsoport meghatározása de a legfontosabb, hogy tudjuk merre tovább. Ehhez elengedhetetlen tudni honnan és kik látogatják oldalainkat. Meddig tartózkodtak az egészségügyi mrketing stratégiád által felépített oldalon, és mik voltak a legkedveltebb tartalmak. Ebbben segíti munkánkat a Google Analytics. Ennek segítségével az egészségügyi marketing stratégia könnyen vezethető lesz. Tudni fogod mi legyen a következő lépés és miért.

Ha felkeltettük érdeklődésed és már is munkához látnál az egészségügyi marketing stratégia megtervezéséhez állunk szolgálatodra. Légy egyedi velünk! egészségügyi marketing stratégia



Marketing stratégia



Legfrissebb cikkek


Fogászati marketing tippek a pácienskör bővítéséhez
A marketing olyan, mint az ember foga – ha elhanyagolod, akkor csak később érzed majd a fájdalmat. Épp úgy, ahogy a helytelenül végzett fogmosás szuvasodáshoz vezet, a hanyag marketing sem biztosít majd elegendő pácienst egy praxis fenntartásához. Hogyan szerezhetsz tehát több ügyfelet praxisod számára? Az alábbiakban ehhez olvashatsz néhány hasznos tanácsot.  
A páciens megtartás hatékony módszerei
Ha ezt a cikket olvasod, akkor valószínűleg neked is problémáid adódtak a páciens megtartással. Egy praxis tulajdonosaként minden bizonnyal kellemetlen azt látni, hogy pácienseid szép lassan elhagyják praxisodat, és más egészségügyi szolgáltatókhoz fordulnak segítségért. Az új páciensek megszerzése jóval költségesebb, mint a meglévők megőrzése, ezért olyan fontos a páciensmegtartással is foglalkozni egészségügyi stratégiád részeként.  
A leghatékonyabb orvos marketing tippek praxisod népszerűsítéséhez
Egy olyan orvosi praxis, amelyről senki sem tud, nem egy orvos álma. Sokan azt feltételezik, hogy pusztán egy orvosi rendelő megnyitása elegendő lehet ahhoz, hogy a betegek a küszöbön álljanak és epekedve várják míg sorra kerülnek egy kezelésre. Sajnos ez nem így működik. A jó üzlet biztosítása érdekében az orvos marketing elengedhetetlen „kezdőtőkéje” annak, hogy pácienseket szerezhess. Ki kell alakítani egy online jelenlétet, amelyen keresztül megtalálhatják praxisod.
Hírek, szakmai cikkek az egészségügyi marketing világából

Minden, amit az egészségügyi online marketingről orvosként tudnod kell. Hírek, cikkek, érdekességek praxisod fellendítéséért. Szerezz még több pácienst, értékesítsd a magasabb árkategóriákú kezeléseidet, támogasd mindezt hatékony online marketing kommunikációval!

Közösségi média marketing orvosoknak

Az egészségügyi online marketing egyik legfontosabb területe, hiszen praxisod brandépítéséhez elengedhetetlen az aktív és biztos közösségi média jelenlét. Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube, TikTok marketing orvosoknak.

Gyakorlatban hasznosítható online marketing tanácsok

Nem az a kérdés, hogy orvosként szükséged van-e online marketingre, hanem az, hogy abból hogyan hozhatod ki a legtöbbet. Cikkeinkkel gyakorlatban is hasznosítható online marketing tanácsokat nyújtunk!

A páciensek véleményei, avagy reputációmenedzsment

Bizonyára te is tudod, milyen nagy mértékben befolyásolja pácienseid számát a rólad online fellelhető vélemények. Cikkeink segítségével javíthatsz reputációdon, növelheted a beléd vetett bizalmat!

Kitekintő

Érdekes cikkek, hírek a nagyvilágból és belföldről. Szakmai újdonságok, online marketing stratégia, keresőoptimalizálás, tartalommarketing, brandépítés, fizetett hirdetések, közösségi média marketing, és még sok más.