egészségügyi reklámok a Google-n; egészségügyi reklámok orvosoknak; egészségügyi reklámok készítése; az egészségügyi reklámok ha

Előnyös egészségügyi reklámok praxisod számára

Amikor a betegek praxisod által kínált termékeket vagy szolgáltatásokat keresnek, a keresési hirdetések között az egészségügyi reklámok is meg fognak jelenni a találatok között. Az eMarketer adatai szerint a Google AdWords a keresőhirdetések vezető szolgáltatója. Ez nem meglepő, tekintve, hogy a Google átlagosan 40 000 keresési lekérdezést dolgoz fel másodpercenként az InternetLiveStats szerint. Ez napi szinten több mint 3,5 milliárd keresésnek felel meg.

tippek az egészségügyi reklámok sikeréhez

Az egészségügyi reklámok lehetőségei a Google-n

Ha a Google-lal hirdetsz, reklámozol, egészségügyi reklámok is megjelennek a Google Keresési Hálózatán. Ez azt jelenti, hogy megjelennek a Google keresőoldalain például:

  • Google Play
  • Google Shopping
  • Google Images
  • Google Maps

a keresési eredmények között, valamint a Google keresési partnereinek webhelyein.

Hogyan tudsz egészségügyi reklámokat kezdeményezni a Google Ads-al?

A Google Ads kattintásonkénti fizetés (PPC) modell szerint működik. Ez azt jelenti, hogy a marketingszakemberek egy adott kulcsszót céloznak meg a Google-on, és a kulcsszóra tesznek ajánlatot versenyezve másokkal, akik szintén a kulcsszót célozzák. De hogyan is működik ez a gyakorlatban?

  1. Jelentkezz be, hozz létre fiókot, ha még nincs olyanod, aztán készíts egy új kampányt
  2. Válaszd ki a marketingcélod és a kampány típusát is
  3. Nevezd meg a kampányod és válassz hálózatot
  4. Válaszd ki a célközönséged
  5. Állíts be költségkeretet és az ajánlattételt
  6. Hirdetésbővítmények létrehozása
  7. Reklámcsoportok és kulcsszavak beállítása
  8. Írd meg az egészségügyi reklámok szövegét
  9. Nézd át minden a helyén van-e, úgy, ahogyan szeretnéd és hozd létre a kampányod

Ha ezeket a lépéseket követted, akkor már csak annyi a dolgod, hogy figyeld és optimalizáld egészségügyi reklámokat.

 

Egészségügyi reklámok a közösségi média oldalakon

Mit is foglal magába a közösségi média hirdetés? A közösségi médiában történő egészségügyi reklámok olyan hirdetések, amelyeket a közösségi média platformokon fogsz megjeleníteni a felhasználók számára. Fontos, hogy kreatívan használd ezt a platformot, ugyanis itt nem csak a tartalom számít, hanem a külalak is. Míg a közösségi média kialakulása számos új lehetőség előtt nyitotta meg a kaput a digitális egészségügyi reklámok közzétételében, szembe kell nézned azzal a ténnyel, hogy minden közösségi platformnak megvannak a maga korlátai. Instagram, Snapchat, Facebook stb. mindegyiknek. Ez azonban nem jelenti azt, hogy lehetetlen a kreativitás ezek között a korlátok közt.

 

Egészségügyi reklámok sikeressége a közösségi oldalakon

Az Instagram Business tanulmánya szerint a megkérdezett felhasználók fele azt mondta, hogy azért keresett fel egy webhelyet, hogy megvásároljon egy terméket vagy szolgáltatást, mert azt egy Stories-hirdetésben megtekintette. És figyelembe véve, hogy az Instagramnak 1 milliárd aktív felhasználója van, ez egy hatalmas lehetőség számodra, hogy ismertté tedd praxisod. Ha a Facebook Stories-t asználod, egy fotót hat másodpercig, míg egy videót legfeljebb 15 másodpercig lehet lejátszani. Másrészt az Instagram Stories hirdetései akár 120 másodpercesek is lehetnek, akár fényképeket, akár videókat használhatsz az egészségügyi reklámokhoz. Mindkét platformon a Stories-hirdetések teljes képernyős formátumban jelennek meg, lehetővé téve, hogy egészségügyi reklámod teljes mértékben fókuszban legyen, amíg jövendőbeli pácienseid figyelmét felkelted.

 

Fényképes hirdetések az egészségügyi reklámokhoz

Valószínűleg a legismertebb hirdetéstípus az egészségügyi marketingben, gyakran látni fog fotóhirdetéseket a hírfolyamokon, oldalsávokon és szalaghirdetéseken. Kicsit egyszerűbb elkészíteni őket, mint más hirdetéseket, például videókat és történeteket, de gondoskodnod kell arról, hogy a fényképek jó minőségűek legyenek, szembetűnőek és a lényeget mutassák. Az egészségügyi reklámok fotóhirdetésekkel való kombinációja kiválóan alkalmasak a márkaismertség növelésére, mivel közvetlenül a vásárló elé helyezik a terméket, szolgáltatást. Csak ügyelj arra, hogy a képek stílusában összhangban legyenek bejegyzéseiddel és történeteiddel, hogy a felhasználók azonnal a márkához társítsák a hirdetést. Ha plasztikai sebész vagy ne tegyél közzé olyan képet, amely fogorvosi praxisra jellemző leginkább.

 

Amennyiben szeretnél egészségügyi reklámokban gazdag online jelenlétet, keress minket bizalommal! Egészségügyi reklámok
További bejegyzések