klinikai weboldal készítés hatékonyan; modern klinikai weboldal készítés; a klinikai weboldal készítés tudnivalói; a legjobb klinikai weboldal készítése; klinikai weboldal készítés orvosoknak; klinikai weboldal készítési tanácsok

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
Főoldal > A Legmodernebb klinikai weboldal készítési tippek

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

A Legmodernebb klinikai weboldal készítési tippek


2022/09/28
Juhász Nóra Szederke

Az orvosi klinika egy vállalkozás, és tulajdonosként vagy részvényesként képesnek kell lenned arra, hogy offline és online módon is kiemelkedj. Az interneten klinikádat egy márkaként érzékelik, és az egyetlen módja annak, hogy kiváló hírnevet szerezz, egy modern klinikai weboldal készítésen keresztül valósulhat meg.

klinikai weboldal készítési tippek

Első lépések a klinikai weboldal készítés felé

A modern klinikai weboldal készítés során figyelembe kell venni, hogy az klinikád digitális képe lesz. Mivel a betegek, akik megkeresik klinikád weboldalát nem tudják, hogy te milyen tényleges szaktudással rendelkezel, így fontos, hogy egy ismertető szöveget, amely rövid és informatív, jeleníts meg a weboldalad fő oldalán. A videó egyre elterjedtebb a klinikai weboldal készítési folyamatok során. Ezt az informatív szöveget, amely a te bemutatkozásod lesz, elkészítheted videó formájában is. Ezzel lehetővé teszed, hogy ne csak olvassanak róla hanem lássanak is és már egy olyan kapcsolatot alakítasz ki a felhasználókkal, amely sokkal emberibb.

 



Tudd meg a klinikai weboldalkészítés kulisszatitkait

Mivel a technológiai fejlődés lehetővé tette az emberek számára, hogy a kezükben egy miniszámítógép legyen a telefonjuk megtestesülésében, fontos megemlíteni, hogy a klinikai weboldal készítése során figyelj oda a mobilbarát megjelenítésre. Az emberek jelentős százaléka az interneten keres mindent, orvosokat, éttermeket, gyógyszertárakat. Ahhoz, hogy teljesen megértsd, hogy mi különbözteti meg a legjobb klinikai webhelyeket a többitől, először meg kell értened a potenciális ügyfél és a webhely közötti digitális interakció szakaszait üzleti szempontból:

  • Látnak: Ebben a szakaszban a potenciális betegeknek, az ügyfeleidnek fel kell fedezniük a klinikádat, el kell navigálnod az egészségügyi weboldaladra, és végül meg kell nézniük, mit kínálsz, milyen ellátást stb.
  • Kedvelnek: Ebben a rövid szakaszban a potenciális betegeknek kedvelniük kell a klinikai weboldal készítés során létrejött weboldalad, amelyet a dizájnj, használhatóság és a „blow-my-mind” effektusok vonzzanak majd.
  • Elköteleződnek. Ebben a szakaszban a potenciális ügyfeleket meggyőző szöveggel és vizuális tartalommal kell meggyőznöd arról, hogy ügyfelekké váljanak.

 

Mi a célod a klinikai weboldal készítésével?

Minden webhelyet egy cél szem előtt tartásával kell létrehozni, és ez esetben a klinikai weboldal készítés során sincs kivétel. Szükséged van több páciensre, hogy megismerkedjenek klinikáddal? Szeretnéd, hogy érdeklődjenek szolgáltatásaidról, kezeléseidről? Akarod, hogy foglaljanak időpontot? Akkor határod meg a pontos célod és a klinikai weboldal készítés során vezesd el őket egészen a rendelődig mind ezt a weboldaladon keresztül.

 

Figyelj oda a kontextusra a klinikai weboldal készítés során

A klinikai weboldal tervezését építsd egy barátságos szövegkörnyezetre, megszólításra. Figyelj a kontextusra, ha szükséges helyezd magad a potenciális pácienseid helyébe, és próbáld meg elképzelni azt a megszólítást, amely során ők el akarnak jutni a weboldaladig. Fontos, hogy odafigyelj a célcsoportodra és arra te mit képviselsz és aszerint határozd meg a megszólítást és a weboldal hangvételét. A kezdőlap vizuális és szöveges tartalmát igazítsd az adott körülményekhez.

 

A klinikai weboldal készítés tartalmában fedd fel magad

Egészségügyi szakemberként a szakterületed világos számodra és az elkötelezett páciensek számára is, de meg kell értened, hogy a potenciális pácienseid nem rendelkeznek semmilyen tudással veled kapcsolatban. Ezért ügyelj arra, hogy szakterületedről és orvosi sikereidről egy átfogó és leíró bemutatót adj. Ne legyen túl hosszú, mert a felhasználók elvesztik érdeklődésüket. A TikTok-nak köszönhetően pontosan meg tudod mennyi ideig képesek az emberek figyelni valamire, mennyi idő alatt kötöd le a figyelmüket. Használd ki ezt az információt klinikai weboldal készítés során és ne tegyél fel több perces ismeretterjesztő videókat a weboldaladra, mert nem lesz akkora sikere, mint egy 3percesnek, amelynél az első 6 mp-ben megszerzed a figyelmet. Ezzel növelheted weboldalad forgalmát.

 

Vedd figyelembe a SEO-t is klinikai weboldal készítés során

A SEO-megközelítés, mivel lehetővé teszi a keresőmotorok számára, hogy a betegek által keresett kulcsszavak közül többet társítsanak webhelyed tartalmához, tedd SEO kompatibilissé weboldalad. A klinikai weboldal készítés nem csak a weboldal kinézetéről kell, hogy szóljon, hiszen nem az alapján fognak megtalálni téged. Készíts olyan tartalmat, amelyek szakterületedre vonatkozó kulcsszavakra épülnek. Minél többször szerepel egy ilyen tartalomban az adott kulcsszó, annál nagyobb az esélye, hogy weboldalad láthatóvá válik. A klinikai weboldal készítésnél vedd figyelembe a keresőmotorokat így ők is figyelembe vesznek téged.

 

Szeretnél egy modern, lényegretörő még is informatív weboldalt, amely elvezeti a potenciális pácienseket a rendelődig? Keress minket! Klinikai weboldal készítés

Ajánlatkérés

Magánorvosi praxisod, patikád, egészségügyi rendelőd van, úgy érzed, a csúcsidőszakokon kívül még elférne jó pár páciens?


*egy éves megrendelés esetén





Weboldalkészítés



Legfrissebb cikkek


Fogászati marketing tippek a pácienskör bővítéséhez
A marketing olyan, mint az ember foga – ha elhanyagolod, akkor csak később érzed majd a fájdalmat. Épp úgy, ahogy a helytelenül végzett fogmosás szuvasodáshoz vezet, a hanyag marketing sem biztosít majd elegendő pácienst egy praxis fenntartásához. Hogyan szerezhetsz tehát több ügyfelet praxisod számára? Az alábbiakban ehhez olvashatsz néhány hasznos tanácsot.  
A páciens megtartás hatékony módszerei
Ha ezt a cikket olvasod, akkor valószínűleg neked is problémáid adódtak a páciens megtartással. Egy praxis tulajdonosaként minden bizonnyal kellemetlen azt látni, hogy pácienseid szép lassan elhagyják praxisodat, és más egészségügyi szolgáltatókhoz fordulnak segítségért. Az új páciensek megszerzése jóval költségesebb, mint a meglévők megőrzése, ezért olyan fontos a páciensmegtartással is foglalkozni egészségügyi stratégiád részeként.  
A leghatékonyabb orvos marketing tippek praxisod népszerűsítéséhez
Egy olyan orvosi praxis, amelyről senki sem tud, nem egy orvos álma. Sokan azt feltételezik, hogy pusztán egy orvosi rendelő megnyitása elegendő lehet ahhoz, hogy a betegek a küszöbön álljanak és epekedve várják míg sorra kerülnek egy kezelésre. Sajnos ez nem így működik. A jó üzlet biztosítása érdekében az orvos marketing elengedhetetlen „kezdőtőkéje” annak, hogy pácienseket szerezhess. Ki kell alakítani egy online jelenlétet, amelyen keresztül megtalálhatják praxisod.
Hírek, szakmai cikkek az egészségügyi marketing világából

Minden, amit az egészségügyi online marketingről orvosként tudnod kell. Hírek, cikkek, érdekességek praxisod fellendítéséért. Szerezz még több pácienst, értékesítsd a magasabb árkategóriákú kezeléseidet, támogasd mindezt hatékony online marketing kommunikációval!

Közösségi média marketing orvosoknak

Az egészségügyi online marketing egyik legfontosabb területe, hiszen praxisod brandépítéséhez elengedhetetlen az aktív és biztos közösségi média jelenlét. Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube, TikTok marketing orvosoknak.

Gyakorlatban hasznosítható online marketing tanácsok

Nem az a kérdés, hogy orvosként szükséged van-e online marketingre, hanem az, hogy abból hogyan hozhatod ki a legtöbbet. Cikkeinkkel gyakorlatban is hasznosítható online marketing tanácsokat nyújtunk!

A páciensek véleményei, avagy reputációmenedzsment

Bizonyára te is tudod, milyen nagy mértékben befolyásolja pácienseid számát a rólad online fellelhető vélemények. Cikkeink segítségével javíthatsz reputációdon, növelheted a beléd vetett bizalmat!

Kitekintő

Érdekes cikkek, hírek a nagyvilágból és belföldről. Szakmai újdonságok, online marketing stratégia, keresőoptimalizálás, tartalommarketing, brandépítés, fizetett hirdetések, közösségi média marketing, és még sok más.