a legjobb marketing tanácsadás orvosoknak; leghatékonyabb marketing tanácsadás orvosoknak; kiemelkedő marketing tanácsadás orvosoknak; marketing tanácsadás orvosoknak és praxisoknak; legprofibb marketing tanácsadás orvosoknak

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
Főoldal > A legfontosabb marketing tanácsadás orvosoknak

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

A legfontosabb marketing tanácsadás orvosoknak


2022/10/12
Juhász Nóra Szederke

Több tucat marketingstratégia létezik, amelyeket megvalósíthatsz, de nem mindegyik alkalmas neked, ezért mindenképp érdemes kifejezetten olyan marketing tanácsadás orvosoknak szóló cikkeket, szakembereket felkutatnod, amelyekkel azonosulni tudsz. Pontosabban, ha az orvosok marketingjéről van szó, átfogó tervre van szükség, amely a betegek felkutatására, vonzására és megtartására összpontosít.

marketing tanácsadás orvosoknak szakértőktől

Az első és legfontosabb marketing tanácsadás orvosoknak

Ismerd meg a betegeid, alakítsd ki célközönséged függően attól, hogy milyen típusú praxisod van. Plasztikai sebészet, háziorvos, magánklinika stb. mind a célcsoporttól és pácienseinek sokoldalúságától függ. Elsősorban fel kell tudnod ismerni a pácienseid igényeit és elvárásait, majd ennek megfelelően kialakítani a marketing tanácsadás orvosoknak szóló tippeket, amelyeket kaptál. Ne feledd, hogy senki sem választja a műtétet vagy az orvosi beavatkozást. Választ szeretnének kapni tüneteikre és azok kezelési módszerére, de nem tudják mi segíthet. Ezért marketingüzeneted úgy kell elkészítened, hogy kiemeld, hogyan segítheted őket a gyógyulásban, ahelyett, hogy közvetlenül meghatároznád a kezelési lehetőségeket. Ezzel több beteget nyerhetsz, hiszen felkelted bennük a kíváncsiságot és a végső és pontos megválaszolását majd csak akkor kapják meg, amikor nálad járnak.

 



A marketing tanácsadás orvosoknak nem költség, hanem befektetés

A marketing kulcsfontosságú az egészségügyi üzleti modell táplálásához, ezért ajánlott igénybe venni a marketing tanácsadás orvosoknak nevezett praktikákat, az esetleges költségek ellenére is, hiszen a marketinget érdemes egy részletes játéktervvel kell kezdeni. Ennek a játéktervnek az elkészítésében pedig a segítség nem árt, hogy hatékony eszközzé váljon. Ez egy bevált stratégiákon és taktikákon alapuló terv, amely konkrét célokat és a marketing ROI mérésére szolgáló eszközöket tartalmaz. Tartalmazza továbbá az olyan orvos marketingtevékenységek listáját, amelyek segítenek abban, hogy elérd célodat, azaz új betegeket szerezz, ugyanakkor meg tudd tartani őket praxisod hűséges támogatóiként.

 

Olvasd tovább a marketing tanácsadás orvosoknak szóló cikkünket és segítség esetén fordulj hozzánk bátran, hogy segíthessünk marketinged hatékony kivitelezésében!

 

Marketing tanácsadás orvosoknak- Emeld ki szakértelmed

Annak, hogy praxisod kiemeld a többiek közül nincs is jobb módja, mint a SEO. A SEO talán a legfontosabb és a leghatékonyabb marketing tanácsadás orvosoknak, amit valaha adni lehet. Amikor egy potenciális ügyfél orvosi rendelőt keres a Google-on, 4-5 vállalkozás adatlapja jelenik meg az organikus keresési eredmények felett. Mobilon ezek az egyetlen keresési eredmények, amelyeket lefelé görgetés nélkül láthatnak a potenciális ügyfelek. Fontos, hogy szerepelj a helyi címjegyzékekben, mint például a Google Business és a Yelp, hogy a betegek könnyen megtalálják az Ön rendelőjét. Ehhez elengedhetetlen egy jó orvosi weblap készítése.

 

Marketing tanácsadás orvosoknak E-mail marketinggel

Az emberek 66%-a reggelente ellenőrzi az e-mailjeit. Sőt, a felnőtt betegek 90%-a szeretné, ha orvosa javítaná a velük való e-mailes kommunikációt. Az e-mail marketing az egyik leghatékonyabb módja az orvos marketingjének és a leadek megszerzésének, mivel olcsó, könnyen személyre szabható és könnyen megvalósítható. Érdemes bátorítanod pácienseid, hogy iratkozzanak fel hírleveledre, hogy az elköteleződést és a kapcsolatot is meg tudd erősíteni. Osztd meg a legfrissebb híreket praxisodról, kedvezményeidről, nyitvatartás változásairól és fontos egészségügyi ismereteidről. Ez a legelőnyösebb marketing tanácsadás orvosoknak, hiszen ezzel nem csak az elköteleződést javíthatod, hanem a rólad alkotott képet is. Segíthetsz pácienseidnek, hogy az éves konzultációt ne felejtsék el, az egészségük érdekében.

 

Hosszútávú marketing tanácsadás orvosoknak- Őrizd meg a nyerő hozzáállást

A hozzáállás elengedhetetlen kulcsa a célok elérésének. A legkedveltebb marketing tanácsadás orvosoknak a nyerő hozzáállás megőrzéséről szól. Az egészségügyi verseny éles, és az egészségügyi gyakorlatok, amelyek h marketingszükségleteiket, tovább lemaradnak. Ezért fordíts elegendő időt és erőforrást a játék előrébb tartására. Ne feledd a csekély marketingtevékenységek rosszabbak, mint a semmi. Legsikeresebb orvos ügyfeleink úgy vélik, hogy az egészségügyi marketing minden idők dolga, és ez csak akkor van így, ha a győzelemért játszol.

 

Ajánlatkérés

Magánorvosi praxisod, patikád, egészségügyi rendelőd van, úgy érzed, a csúcsidőszakokon kívül még elférne jó pár páciens?




Orvos, doktor



Legfrissebb cikkek


Fogászati marketing tippek a pácienskör bővítéséhez
A marketing olyan, mint az ember foga – ha elhanyagolod, akkor csak később érzed majd a fájdalmat. Épp úgy, ahogy a helytelenül végzett fogmosás szuvasodáshoz vezet, a hanyag marketing sem biztosít majd elegendő pácienst egy praxis fenntartásához. Hogyan szerezhetsz tehát több ügyfelet praxisod számára? Az alábbiakban ehhez olvashatsz néhány hasznos tanácsot.  
A páciens megtartás hatékony módszerei
Ha ezt a cikket olvasod, akkor valószínűleg neked is problémáid adódtak a páciens megtartással. Egy praxis tulajdonosaként minden bizonnyal kellemetlen azt látni, hogy pácienseid szép lassan elhagyják praxisodat, és más egészségügyi szolgáltatókhoz fordulnak segítségért. Az új páciensek megszerzése jóval költségesebb, mint a meglévők megőrzése, ezért olyan fontos a páciensmegtartással is foglalkozni egészségügyi stratégiád részeként.  
A leghatékonyabb orvos marketing tippek praxisod népszerűsítéséhez
Egy olyan orvosi praxis, amelyről senki sem tud, nem egy orvos álma. Sokan azt feltételezik, hogy pusztán egy orvosi rendelő megnyitása elegendő lehet ahhoz, hogy a betegek a küszöbön álljanak és epekedve várják míg sorra kerülnek egy kezelésre. Sajnos ez nem így működik. A jó üzlet biztosítása érdekében az orvos marketing elengedhetetlen „kezdőtőkéje” annak, hogy pácienseket szerezhess. Ki kell alakítani egy online jelenlétet, amelyen keresztül megtalálhatják praxisod.
Hírek, szakmai cikkek az egészségügyi marketing világából

Minden, amit az egészségügyi online marketingről orvosként tudnod kell. Hírek, cikkek, érdekességek praxisod fellendítéséért. Szerezz még több pácienst, értékesítsd a magasabb árkategóriákú kezeléseidet, támogasd mindezt hatékony online marketing kommunikációval!

Közösségi média marketing orvosoknak

Az egészségügyi online marketing egyik legfontosabb területe, hiszen praxisod brandépítéséhez elengedhetetlen az aktív és biztos közösségi média jelenlét. Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube, TikTok marketing orvosoknak.

Gyakorlatban hasznosítható online marketing tanácsok

Nem az a kérdés, hogy orvosként szükséged van-e online marketingre, hanem az, hogy abból hogyan hozhatod ki a legtöbbet. Cikkeinkkel gyakorlatban is hasznosítható online marketing tanácsokat nyújtunk!

A páciensek véleményei, avagy reputációmenedzsment

Bizonyára te is tudod, milyen nagy mértékben befolyásolja pácienseid számát a rólad online fellelhető vélemények. Cikkeink segítségével javíthatsz reputációdon, növelheted a beléd vetett bizalmat!

Kitekintő

Érdekes cikkek, hírek a nagyvilágból és belföldről. Szakmai újdonságok, online marketing stratégia, keresőoptimalizálás, tartalommarketing, brandépítés, fizetett hirdetések, közösségi média marketing, és még sok más.