A legfontosabb marketing tanácsadás orvosoknak
Több tucat marketingstratégia létezik, amelyeket megvalósíthatsz, de nem mindegyik alkalmas neked, ezért mindenképp érdemes kifejezetten olyan marketing tanácsadás orvosoknak szóló cikkeket, szakembereket felkutatnod, amelyekkel azonosulni tudsz. Pontosabban, ha az orvosok marketingjéről van szó, átfogó tervre van szükség, amely a betegek felkutatására, vonzására és megtartására összpontosít.
Az első és legfontosabb marketing tanácsadás orvosoknak
Ismerd meg a betegeid, alakítsd ki célközönséged függően attól, hogy milyen típusú praxisod van. Plasztikai sebészet, háziorvos, magánklinika stb. mind a célcsoporttól és pácienseinek sokoldalúságától függ. Elsősorban fel kell tudnod ismerni a pácienseid igényeit és elvárásait, majd ennek megfelelően kialakítani a marketing tanácsadás orvosoknak szóló tippeket, amelyeket kaptál. Ne feledd, hogy senki sem választja a műtétet vagy az orvosi beavatkozást. Választ szeretnének kapni tüneteikre és azok kezelési módszerére, de nem tudják mi segíthet. Ezért marketingüzeneted úgy kell elkészítened, hogy kiemeld, hogyan segítheted őket a gyógyulásban, ahelyett, hogy közvetlenül meghatároznád a kezelési lehetőségeket. Ezzel több beteget nyerhetsz, hiszen felkelted bennük a kíváncsiságot és a végső és pontos megválaszolását majd csak akkor kapják meg, amikor nálad járnak.
A marketing tanácsadás orvosoknak nem költség, hanem befektetés
A marketing kulcsfontosságú az egészségügyi üzleti modell táplálásához, ezért ajánlott igénybe venni a marketing tanácsadás orvosoknak nevezett praktikákat, az esetleges költségek ellenére is, hiszen a marketinget érdemes egy részletes játéktervvel kell kezdeni. Ennek a játéktervnek az elkészítésében pedig a segítség nem árt, hogy hatékony eszközzé váljon. Ez egy bevált stratégiákon és taktikákon alapuló terv, amely konkrét célokat és a marketing ROI mérésére szolgáló eszközöket tartalmaz. Tartalmazza továbbá az olyan orvos marketingtevékenységek listáját, amelyek segítenek abban, hogy elérd célodat, azaz új betegeket szerezz, ugyanakkor meg tudd tartani őket praxisod hűséges támogatóiként.
Marketing tanácsadás orvosoknak- Emeld ki szakértelmed
Annak, hogy praxisod kiemeld a többiek közül nincs is jobb módja, mint a SEO. A SEO talán a legfontosabb és a leghatékonyabb marketing tanácsadás orvosoknak, amit valaha adni lehet. Amikor egy potenciális ügyfél orvosi rendelőt keres a Google-on, 4-5 vállalkozás adatlapja jelenik meg az organikus keresési eredmények felett. Mobilon ezek az egyetlen keresési eredmények, amelyeket lefelé görgetés nélkül láthatnak a potenciális ügyfelek. Fontos, hogy szerepelj a helyi címjegyzékekben, mint például a Google Business és a Yelp, hogy a betegek könnyen megtalálják az Ön rendelőjét. Ehhez elengedhetetlen egy jó orvosi weblap készítése.
Marketing tanácsadás orvosoknak E-mail marketinggel
Az emberek 66%-a reggelente ellenőrzi az e-mailjeit. Sőt, a felnőtt betegek 90%-a szeretné, ha orvosa javítaná a velük való e-mailes kommunikációt. Az e-mail marketing az egyik leghatékonyabb módja az orvos marketingjének és a leadek megszerzésének, mivel olcsó, könnyen személyre szabható és könnyen megvalósítható. Érdemes bátorítanod pácienseid, hogy iratkozzanak fel hírleveledre, hogy az elköteleződést és a kapcsolatot is meg tudd erősíteni. Osztd meg a legfrissebb híreket praxisodról, kedvezményeidről, nyitvatartás változásairól és fontos egészségügyi ismereteidről. Ez a legelőnyösebb marketing tanácsadás orvosoknak, hiszen ezzel nem csak az elköteleződést javíthatod, hanem a rólad alkotott képet is. Segíthetsz pácienseidnek, hogy az éves konzultációt ne felejtsék el, az egészségük érdekében.
Hosszútávú marketing tanácsadás orvosoknak- Őrizd meg a nyerő hozzáállást
A hozzáállás elengedhetetlen kulcsa a célok elérésének. A legkedveltebb marketing tanácsadás orvosoknak a nyerő hozzáállás megőrzéséről szól. Az egészségügyi verseny éles, és az egészségügyi gyakorlatok, amelyek h marketingszükségleteiket, tovább lemaradnak. Ezért fordíts elegendő időt és erőforrást a játék előrébb tartására. Ne feledd a csekély marketingtevékenységek rosszabbak, mint a semmi. Legsikeresebb orvos ügyfeleink úgy vélik, hogy az egészségügyi marketing minden idők dolga, és ez csak akkor van így, ha a győzelemért játszol.
Ajánlatkérés
Magánorvosi praxisod, patikád, egészségügyi rendelőd van, úgy érzed, a csúcsidőszakokon kívül még elférne jó pár páciens?