több páciens vonzása; több páciens háziorvosoknak; több páciens szakorvosoknak; több páciens vonzása orvosoknak; több páciens szerzése praxisoknak

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
Főoldal > 5 módja annak, hogy több pácienst vonzz a rendelőbe

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

5 módja annak, hogy több pácienst vonzz a rendelőbe


2022/09/22
Juhász Nóra Szederke

Ezzel együtt annak érdekében, hogy több pácienst vonzz a praxisodba, hajlandónak kell lenned kísérletezni. Az alábbiakban felvázolunk öt alacsony költségű bevált gyakorlatot, amelyeket kipróbálhatsz. Nézd meg őket, és nézd meg, melyik az amelyik működhet a gyakorlatban.

Tippek, hogy több páciensem legyen

Aktív online jelenlét kialakítása a több páciensért cserébe

Tíz emberből nyolc keresőmotorhoz fordul egészségügyi kérdések megválaszolásához, a Google pedig napi 3,5 milliárd keresést bonyolít le. Ha nem vagy online, valószínűleg sok beteg nem fogja tudni, hogy létezel. Ezért elengedhetetlen, hogy praxisodnak legyen egy orvosi weboldala, ha több pácienst szeretnél. De ne aggódj, nem kell ismerned a kódolást egy webhely létrehozásához. Győződj meg arról, hogy webhelyed gyönyörűen megtervezett, könnyen használható, informatív arról, hogy miért te vagy a legjobb döntés, és végül mobil kompatibilis legyen. Mivel a keresések a legtöbb páciens esetében, körülbelül 60% esetében mobileszközökről érkezik, egy mobilra reagáló webhely megkülönböztethet téged a versenytársakétól. Az online jelenlét azonban nem egyszerűen egy gyönyörű, csiszolt webhelyt takar a több páciens bevonzásához.

 



Több pácienstől kérj ajánlásokat és véleményeket

Ez egy tipikus egészségügyi marketing gyakorlat, ugyan időtlen, de azért mert működik. Annak érdekében, hogy a megfelelő orvoshoz vagy gyakorló orvoshoz menjenek, az emberek megkeresik a páciensek véleményét a praxisodról, hogy elolvassák, hogyan írják le a kezelésedet. Ez különösen akkor fog megtörténni, ha a személy új városba, államba vagy akár országba költözött, és nem ismeri túlságosan a területet. Mivel most már tudod, hogy lesz „kereslet” az értékelésekre és ajánlásokra, gondoskodjon a kínálatról is, hogy a legtöbb páciens választása rád essen! Fontold meg, hogy küldesz-e egy utólagos e-mailt, hogy megköszönd a betegek látogatását, majd csatolj egy linket, amelyen online véleményt írhatnak. Arra is ösztönözheted a visszajelzéseket, véleményeket és ajánlásokat, ha nyereményjátékokat indítasz így több páciens fogja arra buzdítani az ismerőseit, rokonait, hogy vegyenek részt benne a nagyobb nyerési esélyekért. Ezek az apró gesztusok boldoggá teszik jelenlegi pácienseid, ami pozitívabb szájról szájra történő beutaláshoz és véleményezéshez vezet, és remélhetőleg több páciens választ téged a versenytársak helyett.

 

Vonj több pácienst a praxisodba azáltal, hogy erős kapcsolatokat ápolsz jelenlegi pácienseiddel

Néha annyira az újra koncentrálunk, hogy elfelejtjük azt, ami már előttünk van. Miközben rendelőd erőforrásait új és több páciens vonzására használod, tartalékolj néhány erőforrást jelenlegi pácienseid számára is. Fordítsd meg az ütemezési folyamatot azáltal, hogy új időpontot kér a pácienseitől. Küldj emlékeztetőt e-mailben, hogy emlékeztesd őket az ütemezett ellenőrzésekre. Utólagos e-maileket is küldhetsz, hogy emlékeztesd őket véleményezésedre, vagy tartsd a kapcsolatot egészségügyi tippekkel, a téli szezonban bevált higiéniai gyakorlatokkal és a gyakorlatával kapcsolatos frissítésekkel.

Ajánlatkérés

Magánorvosi praxisod, patikád, egészségügyi rendelőd van, úgy érzed, a csúcsidőszakokon kívül még elférne jó pár páciens?


*egy éves megrendelés esetén


Frissíts a modern technológiával, hogy több páciensed legyen

Ez egy digitális korszak, és itt az ideje, hogy az egészségügyi szervezetek magukévá tegyék, tedd hát ezt te is, hogy több páciensed is elégedett legyen praxisoddal. De ne aggódj, több technológia alkalmazása a gyakorlatban nem olyan ijesztő vagy költséges, mint amilyennek hangzik. Kezdetnek fontold meg, hogy rendelőd e-mail-barátabb legyen. Például javasold a betegek számára, hogy e-mailben is tudnak időpontokat egyeztetni vagy gyors kérdést feltenni. Ez a kényelem időt takarít meg a betegek és a személyzet számára is. Ha szükséges bejelentkezés a kezelés előtt, akkor adj lehetőséget arra, hogy ez online vagy elektronikus formában is megtörténhessen. Az, hogy tartod a lépést a 21. századdal több páciens számára előnyös és pozitív élményt adhat. Nem utolsó sorban pedig a fiatalabb korosztály közül is több páciens szívesebben választ majd egy olyan praxist, amely modern.

 

Szeretnél még több gyakorlatias tippet hallani és segítséget kérni megvalósításukhoz? Keress minket bizalommal a több páciensért!



Orvos, doktor



Legfrissebb cikkek


Fogászati marketing tippek a pácienskör bővítéséhez
A marketing olyan, mint az ember foga – ha elhanyagolod, akkor csak később érzed majd a fájdalmat. Épp úgy, ahogy a helytelenül végzett fogmosás szuvasodáshoz vezet, a hanyag marketing sem biztosít majd elegendő pácienst egy praxis fenntartásához. Hogyan szerezhetsz tehát több ügyfelet praxisod számára? Az alábbiakban ehhez olvashatsz néhány hasznos tanácsot.  
A páciens megtartás hatékony módszerei
Ha ezt a cikket olvasod, akkor valószínűleg neked is problémáid adódtak a páciens megtartással. Egy praxis tulajdonosaként minden bizonnyal kellemetlen azt látni, hogy pácienseid szép lassan elhagyják praxisodat, és más egészségügyi szolgáltatókhoz fordulnak segítségért. Az új páciensek megszerzése jóval költségesebb, mint a meglévők megőrzése, ezért olyan fontos a páciensmegtartással is foglalkozni egészségügyi stratégiád részeként.  
A leghatékonyabb orvos marketing tippek praxisod népszerűsítéséhez
Egy olyan orvosi praxis, amelyről senki sem tud, nem egy orvos álma. Sokan azt feltételezik, hogy pusztán egy orvosi rendelő megnyitása elegendő lehet ahhoz, hogy a betegek a küszöbön álljanak és epekedve várják míg sorra kerülnek egy kezelésre. Sajnos ez nem így működik. A jó üzlet biztosítása érdekében az orvos marketing elengedhetetlen „kezdőtőkéje” annak, hogy pácienseket szerezhess. Ki kell alakítani egy online jelenlétet, amelyen keresztül megtalálhatják praxisod.
Hírek, szakmai cikkek az egészségügyi marketing világából

Minden, amit az egészségügyi online marketingről orvosként tudnod kell. Hírek, cikkek, érdekességek praxisod fellendítéséért. Szerezz még több pácienst, értékesítsd a magasabb árkategóriákú kezeléseidet, támogasd mindezt hatékony online marketing kommunikációval!

Közösségi média marketing orvosoknak

Az egészségügyi online marketing egyik legfontosabb területe, hiszen praxisod brandépítéséhez elengedhetetlen az aktív és biztos közösségi média jelenlét. Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube, TikTok marketing orvosoknak.

Gyakorlatban hasznosítható online marketing tanácsok

Nem az a kérdés, hogy orvosként szükséged van-e online marketingre, hanem az, hogy abból hogyan hozhatod ki a legtöbbet. Cikkeinkkel gyakorlatban is hasznosítható online marketing tanácsokat nyújtunk!

A páciensek véleményei, avagy reputációmenedzsment

Bizonyára te is tudod, milyen nagy mértékben befolyásolja pácienseid számát a rólad online fellelhető vélemények. Cikkeink segítségével javíthatsz reputációdon, növelheted a beléd vetett bizalmat!

Kitekintő

Érdekes cikkek, hírek a nagyvilágból és belföldről. Szakmai újdonságok, online marketing stratégia, keresőoptimalizálás, tartalommarketing, brandépítés, fizetett hirdetések, közösségi média marketing, és még sok más.